Bortforsling

Vill du göra dig av med gamla saker som möbler och gamla apparater? Paulz Städ AB hjälper dig på alla tänkbara sätt att återvinna/avyttra gamla möbler, elektroniska föremål och bakgårdar.

Vad ingår i Disposal Tjänsterna?

Bortskaffning tjänster hjälper dig när du flyttar från ditt hus till ett nytt. Du vill göra dig av med gamla möbler, gamla apparater, gamla utställningsföremål och så vidare. Även när du flyttar ditt kontor till en ny plats kan du göra dig av med gamla kontorsmöbler och elektroniska föremål genom att utnyttja avfallshantering tjänster till bästa pris.

Genom att enkelt göra dig av med de gamla sakerna kan du rensa ditt hem och köpa nya saker! De professionella städföretagen erbjuder effektiva och miljövänliga avfallshantering tjänster genom att plocka upp föremålen i ditt hus.

De föremål som avlägsnas inom ramen för avfallshantering tjänsterna är bland annat:

  • Möbler – soffor, soffor, bäddsoffor, bord.
  • Hushålls- Gamla madrasser, böcker, gamla kläder, skor, gardiner, verktygsenheter.
  • Köksredskap, porslin.

Utöver detta omfattar hela utbudet av avfallshantering tjänster följande.

  • Rör på sig vid renovering av hemmet eller företaget.
  • Utrymning av utmätning eller vräkning.
  • Borttagning av oönskade föremål vid rengöring av garage, dödsbo eller företag.
  • Gamla skåp, lådor, pappersvaror.
  • Tjänster för bortskaffande av kommersiella möbler och elektroniska artiklar.

Hur hjälper avfallshanteringen dig att rensa sopor/skräp efter flytten?

Paulz städ AB erbjuder en enkel och smidig lösning för att rensa bort oönskade saker som gamla möbler, köksartiklar och så vidare. Du kan bestämma en tid, vi hämtar skräpet och våra samarbetspartners transporttjänster OLP one love production AB tar bort sakerna från ditt hem för enkel bortforsling.

Vi gör det snabbaste jobbet till överkomliga priser och håller en snygg miljö. Vi försöker göra oss av med gamla skräp på ett miljövänligt sätt.
Våra tjänster är kända för sin renlighet i de lokala områdena. Oavsett hur skrymmande och stökiga de föremål som ska bortskaffas är, plockar vi dem med hjälp av professionell teknik så att det inte blir några rester kvar.

Våra avfallshantering tjänster för bostäder är utformade så att de är lätta att följa i tre steg.

  1. Våra professionella pojkar kommer till ditt hus, packar sakerna och lägger dem åt sidan.
  2. Transporttjänsten som vi har ett samarbete med kommer och hämtar produkten.
  3. Huset städas när transporttjänsten hämtar föremålen. De gör sig av med föremålen på bästa möjliga sätt.

Vilka är fördelarna med att anlita professionella företag för att göra sig av med det interna skräpet efter flytten?

Det finns många sätt att göra sig av med skräp före en flytt, men att hyra en professionell tjänst har några fördelar:

Prisvärdighet: Du kan bli av med engångsartiklar som är tunga att plocka på egen hand. Du kan spara tid och pengar genom att anlita en professionell avfallshantering tjänst som vår.

Enkelhet: Istället för att vara bunden till ett två timmars hämtningsfönster när du samarbetar med en skräpplockare kan du anlita en byrå för hela flyttperioden och städa din egendom i din egen takt.

Expertråd: Oavsett om du ska göra dig av med möbler, en samling prylar eller oönskade kläder hjälper vårt expertteam dig att hitta rätt sätt att packa föremålen så att de enkelt kan tas om hand.

Prissättning i förväg: När du anlitar oss får du veta din totala kostnad i förväg. Våra fasta priser inkluderar hämtning, transport och avfallshantering. Vi underhåller inte våra soptippar.

Gör-det-själv-avlägsnande: När du väl har gett oss uppgiften kan du vara lugn och ro. Vi erbjuder en pålitlig och ren professionell tjänst med en erfaren personal.

Hur väljer man det bästa städföretaget för att få kostnadseffektiva avfallshantering tjänster?

Det finns många företag som erbjuder avfallshantering tjänster. Det är dock svårt att hitta en kvalitativ och bäst lämpad tjänst utifrån tillgänglighet.

För att få den bästa servicen kan du kontrollera recensioner och jämföra de lokala tjänsteleverantörerna.

På Paulz städ AB är våra professionellt utbildade team utrustade och utbildade för att ta bort dina oönskade föremål och göra sig av med dem på ett korrekt och säkert sätt. På så sätt slipper du besväret att ordna med att hyra en container eller anlita ett separat företag.

Vi erbjuder även ett komplett utbud av städtjänster samt flyttjänster i Sverige. Vi är nummer ett inom städning och sophantering och är kända för att:

  • Snabb, vänlig service.
  • Gratis, kostnadsfria uppskattningar i förväg.
  • Garanti för lågt pris.

Allt som allt tillhandahåller vi enkelt en flyttstädning tjänst tillsammans med vårt partnerföretag OLP one love production AB.

Människor i lokalsamhällen älskar oss eftersom vi erbjuder högsta möjliga professionalism och fantastisk kundservice. Boka ett möte utan krav på att vara med, och när du ber oss att göra oss av med de oönskade sakerna från ditt hem, kommer vi direkt dit!

Kontakta Oss

Öppettider: Måndag – Lördag kl. 07.00-18.00 (Helgfria Vardagar)

Tel: 070-6018243

Paulz städ AB
4.7
Based on 59 reviews
powered by Google
teresia domanderteresia domander
00:55 19 Dec 22
Supernöjd med flytthjälpen vi fick. Det gick fort och försiktiga med alla möbler osv. Bra service!
Gunnar DovnerGunnar Dovner
18:55 13 Dec 22
Bra och noggrant utfört arbete. Även bakom spisen vilket inte alla städfirmor gör utan särskild beställning. Städade ur en 3a för mig med perfekt resultat.Bra bemötande vid bokning och passade tiden bra. Kan bara rekommendera
Thomas HöglundThomas Höglund
17:25 21 Nov 22
Fantastiskt bra städat, fint professionellt bemötande. Rekommenderas!
Emelie EmeEmelie Eme
19:32 18 Aug 22
Prisvärd flyttstäd och snabbt genomfört arbete med bra slutresultat. Godkänt på besiktningen, inga anmärkningar.
Danny NgaizaDanny Ngaiza
18:43 18 Aug 22
Fantastiskt service och bra kundbemötande. Ni är bästa. 5 stjärnor passar er väldigt. Tack
js_loader

Hitta oss på Google Map